Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Η ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ

Ήταν κάποτε ένα ζευγάρι παντρεμένο πολλά χρόνια. Κάποια στιγμή τους χαλάει ο πίνακας ελέγχου και λέει η γυναίκα στον άντρα της :
- Αγάπη μου πήγαινε να το φτιάξεις σε παρακαλώ.
- Δε μου λες φως μου. Τόσα χρόνια που είμαστε παντρεμένοι και δεν ξέρεις ότι δεν ξέρω τίποτα από ηλεκτρολογικά; Κάλεσε έναν ηλεκτρολόγο και θα στα δώσω τα λεφτά.
Περνάνε λίγες μέρες χαλάει το σύστημα ύδρευσης.
- Πήγαινε αγάπη μου να το φτιάξεις.
- Μωρό μου ξέρω εγώ από υδραυλικά; Κάλεσε έναν υδραυλικό και θα στα δώσω.
Περνάνε κι άλλες μέρες και χαλάει το κρεβάτι.
- Πήγαινε να το φτιάξεις του λέει γιατί ντρέπομαι να καλέσω μαραγκό.
- Δεν μπορώ, της λέει.
Γυρίζει ο άντρας το μεσημέρι και βλέπει το κρεβάτι φτιαγμένο.
- Πόσα έδωσες, να στα δώσω αγάπη μου.
- Δε γίνεται.
- Γιατί;
- Να! Ξέρεις μου είπε ότι ήθελε να του κάνω μια σπανακόπιτα ή να του πάρω μια πίπα.
- Και εσύ τι έκανες;
- Ζωούλα μου ξέρω εγώ να φτιάχνω σπανακόπιτα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!