Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

ΤΟ ΤΖΙΝΙ

Ενας άνδρας περπατά σε μια παραλία στην Καλιφόρνια όταν σκοντάφτει σε ένα λυχνάρι , το τρίβει και εμφανίζεται το τζίνι.
Τζίνι : Με ελευθέρωσες, ευχαριστώ και κανονικά έχεις 3 ευχές αλλά επειδή είναι η τέταρτη φορά αύτο τον μήνα που με ελευ8ερώνουν και έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια εσύ έχεις δικαίωμα μόνο για μια εύχη.
Ο άνδρας κάθεται και σκέφτεται λίγο και λέει :
Ανδρας : Πάντα ήθελα να πάω στην Χαβαϊ αλλά φοβάμαι να μπω σε αεροπλάνο και υποφέρω από ναυτία για να πάω με καράβι, γι' αυτό θέλω να κατασκευάσεις μια γέφυρα για να πάω με το αυτοκίνητο.
Τζίνι : χαχαχαχαχα Αυτό που ζητάς είναι αδύνατο! Σκέψου λίγο λογικά, πόσο τσιμέντο χρειάζεται πόσο βαθεία πρέπει να μπουν οι κολόνες, την οικολογική καταστροφή... άλλο άλλο!
Ανδρας : Κοίτα έχω παντρευτεί 4 φορές όπως έχω χωρίσει 4 φορές και όλες οι γυναίκες μου με κατηγορούσαν ότι δεν τους έδινα σημασία και ότι ήμουν αναίσθητος. Γι' αυτό επιθυμώ από δω και πέρα να μπορώ να καταλαβαίνω τις γυναίκες... να καταλαβαίνω πώς νοιώθουν, να ξέρω τι σκέφτονται όταν μου μιλάνε, τι θέλουν όταν λένε "τίποτα" και πώς να τις κάνω πραγματικά ευτυχισμένες...
Τζίνι : Στην γέφυρα... θέλεις 2 ή 4 λωρίδες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!